יום ראשון, 6 בנובמבר 2016

רוסלנה רודינה






רוסלנה רודינה
רוּסלנה רוֹדינה (נולדה ב-11 בספטמבר 1988) היא דוגמנית ישראלית, ידוענית בעיקר בשל השתתפותה בעונה השביעית של "הישרדות".
שעלתה בנובמבר 2015 לאוויר,בה רוסלנה לקחה חלק והעפילה לגמר וזכתה במקום השלישי.
מינואר 2014 הנחתה פינה בתוכנית הבידור של קשת בערוץ 2: "מה אתם אומרים" עד לסיום התוכנית ביולי 2015 לצד חיים אתגר וסיון קליין. בין השאר השתתפה גם בתוכניות הבידור: "אנשים", "אמבוש", "סלבריישן", "החברים של דנה" ו"כלוב הזהב" בערוץ 2, והופיעה גם ב"גיא פינס" בערוץ 10, ב"חדשות הבידור" בהוט בידור ישראלי, וב"חיות לילה" בהוט קומדי סנטרל.
בתחילת דרכה בעולם הדוגמנות רוסלנה הוחתמה בסוכנות "דז'ה וו" של נורית אורגל וכיום היא חתומה בסוכנות "יולי". בנוסף לכך היא כיכבה על שערים של המגזינים הפופולריים בישראל ביניהם: "לאשה", "סטילטו", "את", "זמנים מודרניים", "סגנון", "לה ז'ורנל", "פנאי פלוס", "24 שעות" ו"בלייזר".
רוסלנה כיום בזוגיות עם הזמר אייל גולן ממרץ 2012.
ב-22 בנובמבר 2014 נולד בנם המשותף יאן גולן.

הזכות לפרטיות של רוסלנה נפגעת,כי כשיהיה יצאה לנפוש עם כמה חברות בעיר אילת
בשעות של הלילה, היא הותקפה על ידי אלמוני שאיבד את עשתונותיו,כאשר הוא זיהה אותה מהטלוויזה הוא התחיל לקלל אותה ולקרוא לה בשמות גנאי.לאחר מכן שרוסלנה לא ממש הבינה מה קורה סביבה והחלה ללכת מהמקום, אותו בחור השליך עליה את האופניים שהיו ברשותו.
רוסלנה לא נפגעה,וישר הוזמנה משטרה לחשוד.

אין ספק שהישרדות עשתה רק טוב לרוסלנה רודינה,מאז שהיא חזרה מהאי, היא זכתה ונבחרה לפרסם ולהוביל את קמפיין הקיץ של רשת אביזרי האופנה TOPTEN בצילומים שיערכו בחודשים הקרובים, ויספקו לנו תמונות חדשות ונוצצות שלה.



לאחרונה הופצו שמועות,שאומרות שרוסלנה רודינה  נמצאת בהריון שני, אך היא הכחישה אותם בכול תוקף.הזכות של מידע רכילותי נפגע כי הפיצו עליה שמועות שהיא בהריון שני מאייל גולן.רוסלנה אמרה והדגישה "תניחו לי אני ממש לא בהריון."
לאחר מכן הגיעה הבשורה,שרוסלנה עזבה את הבית בו היא התגוררה עם אייל גולן
וחזרה לבית אמה שגרה בחדרה.
מטעמם של השניים, יש לציין, ממשיכים להכחיש את הפרידה ומעדיפים שלא להתייחס לדברים.מקרובים לשניים מדברים על כך כי לא מדובר במשבר שצץ פתאום, אלא בדעיכה שנמשכת תקופה ארוכה והגיעה לשיאה עכשיו.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4707517,00.html



רוסלנה היא אדם אותנטי מכיוון שהיא הורידה את כול המסכות שלה בתוכנית הישרדות ללא כחל ושרק,
(הדברים שכמו הם, ללא ייפוי או ניסיונות קישוט מבלי לפחד מאף אחד.)
לאחר שרוסלנה כונתה רק כבת הזוג של..אייל גולן
היא מסכמת ואומרת שהיא באה ועשתה הכול כדי להוכיח שהיא יכולה להסתדר גם בלעדיו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה