פניית מסרים

שכלית- פרסומת המבוססת על עובדות, נתונים וטיעונים הגיוניים.
מרכיבי הפניה השכלית:
1) הצגת עובדות התומכות ברעיון המרכזי של  הפרסום או של טענת המכירה.
2) הבהרת היתרונות שצרכן יפיק מן השימוש במוצר.
3) יצירת עניין בעזרת מידע עובדתי שמוצג בצורה מושכת, כדי לעניין במוצר.

רגשית-פרסומת הפונה לרגש ומטרתה לשכנע ולשנות עמדה באמצעות רגשות כמו הומור, הפחדה ומסר מיני.
לדוגמא: פרסום מאיים משתמש בחרדה על מנת לשכנע את הצרכן שאם לא יקנה את המוצר ו/או יתנהג  אחרת, יקרה לו משהו רע. הבעיה בפרסום זה הוא שלעיתים החרדה גורמת לאנשים לפעול הפוך מהרצוי או להתעלם מהפרסומת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה