פרסום

מטרתו של הפרסום הוא (בניגוד לדעה הרווחת בציבור) להגדיל מודעות ותו לא.
הפרסום נועד להעלות מודעות לקיומו של דבר מה, ולחולל תהליך שסופו
(בשאיפה...) הינו קיומה של מכירה.

אמנם היום בעידן התוכן השיווקי הכל "מתערבב", אולם הגדרה פשוטה ובהירה זו עדיין כוכה במותניה.
עם יתרונות הפרסום ניתן למנות את: השליטה על המסר, והשגת מודעות מהירה בתפוצה רחבה.
עם חסרונות הפרסום ניתן למנות את העלות הגבוהה, ואת האמינות הנמוכה הנתפסת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה